check
מי אנחנו | ASPER-HUJI Innovate

מי אנחנו

ב- ASPER-HUJI Innovate יזמות היא דרך חיים, היא היכולת לזהות אתגרים וליצור פתרונות. דרך חיים זו מונעת מהאמונה שכולנו נולדים עם היכולת להפוך ליזמים ולחדשנים ויכולים לייצר רעיונות חדשים שישפיעו ויעצבו את המציאות. מתוך גישה זו - המרכז פועל באמצעות שלושה אפיקי פעולה משלימים : INSPIRE המתמקד בקידום תרבות וקהילה יזמית תוך יצירת הזדמנויות לרכישת ניסיון, כגון האקתונים ותחרויות; LEARN שם דגש על הכשרת סטודנטים למיומנויות וחשיבה יזמית דרך קורסים ותוכניות אקדמיות; ו-BUILD המלווה יזמים בתהליך פיתוח סטארט-אפים ומיזמים חברתיים באמצעות מגוון תכנית האצה. 

יחד, פעילויות אלו מייצרות נקודת מפגש בין העולם האקדמי לבין עולם החדשנות והיזמות, תוך חיזוק האקוסיסטם האוניברסיטאי על מנת להגביר את השפעתנו על חיי הסטודנטים, העיר ירושלים, מדינת ישראל והעולם כולו.

ASPER HUJI Innovate - מרכז החדשנות והיזמות באוניברסיטה העברית, ממנף את פוטנציאל החדשנות של האוניברסיטה העברית כדי לפתור בעיות משמעותיות באמצעות יזמות. המרכז מקדם את האוניברסיטה כסביבה תומכת ליזמות, מקנה חשיבה וכלים יזמיים לסטודנטים וחוקרים ומאיץ תהליכי פיתוח של סטארט-אפים טכנולוגיים ומיזמים חברתיים.

 

הצוות