check
קהילות | ASPER-HUJI Innovate

קהילות

סטודנטים וסטודנטיות בעברית - לא משנה מה בחרתם.ן ללמוד - חינוך, הנדסה, היסטוריה, מדעי הצמח, יחב"ל, רפואה או פיזיקה - אנחנו רוצים שתדעו שיש לכם מקום לצמוח בו ולפגוש סטודנטים וסטודנטיות עם תשוקה ליזמות וחדשנות. קהילות היזמות שלנו מגוונות ומתאימות לכולם.ן: חלל, אנרגיה, מנהל עסקים או רוח - יש לנו הכל מהכל. פשוט תבחרו מה מעניין אתכם.ן.

הקהילות שלנו מאפשרות הכרות עם אנשים טובים (הכי חשוב), עולם תוכן בנושאים של יזמות וחדשנות (איזה כיף) וסדנאות, מפגשים וכלים לדרך (במהלך התואר ואחריו).

בקהילות אתם יכולים לבחור מה תרצו להיות, שקטים ומאזינים, פעילים בקטנה או ממש מובילים. תוכלו לעשות נטוורקינג, ללמוד על תחומי הקהילה, ליצור חברויות חדשות ולהנות מערבים שווים בג'רוז.

בנוסף לקהילות האדירות שלנו אנחנו מקיימים סדנאות, אירועים ותחרויות, כולם בתחומים של יזמות וחדשנות. בואו לעוף באוויר ולצאת מהכיתה, האודיטוריום או הספרייה (כיף אצלנו יותר). אנחנו אוהבים ושואפים תמיד להיות החיבור בין האקדמיה לתעשייה - בשביל שתוכלו להוציא הרבה יותר מהתואר.

איך מתחילים? בוחרים קהילה (כן, אפשר יותר מאחת)

 

הצטרפו לקהילות שלנו

קהילת שוק ההון Capital Market

קהילת שוק ההון Capital Market

CONTACT THE COMMUNITY

capital_market_no_bg

קהילת שוק ההון הוקמה במטרה להעצים את הידע הפיננסי של כלל הסטודנטים של האוניברסיטה העברית. הקהילה פונה בעיקר לשתי אוכלוסיות:

הראשונה, סטודנטים אשר אינם בקיאים בעולם הפיננסי ומעוניינים להחשף לתוכן לימודי בנושא. לסטודנטים אלה יש קורס השקעות למתחילים אשר מלמד את הבסיס בצורה מעמיקה ביותר והרצאות בסיס המועברות על ידי מנהלי הקהילה.

השניה, סטודנטים אשר בקיאים בעולם של שוק ההון ומחפשים להעשיר את הידע ולהתחבר עם סטודנטים אחרים אשר מעוניינים בתחום. לסטודנטים אלה יש קבוצת וואצאפ ייחודית אשר מתקיימים בה דיונים ועדכונים בכל רגע על מה מתרחש בשוק. בנוסף על כך ישנה "נבחרת" של סטודנטים אשר מנהלים 10,000 דולר בחשבון השקעות.

ככלל, לשתי אוכלוסיות אלה ישנם הרצאות חוץ מרתקות בכלל הנושאים הפיננסים אשר מעוררים השראה ומגבשים בין הסטודנטים בקהילה.

קהילת יזמות נשית Female Entrepreneurship

קהילת יזמות נשית Female Entrepreneurship

CONTACT THE COMMUNITY

female_entrapnuership_no_bg

 

קהילת היזמות הנשית נוסדה מתוך השאיפה להעצים ולקדם נשים בעולם העסקים המשתנה בקצב מהיר. החזון שלנו הוא לבנות קהילה תומכת לנשים, באמצעות אירועים מגוונים כמו סדנאות בהנחיית נשים מובילות בעולם העסקים, הרצאות בנושאי פיתוח אישי המקנות כלים בעולם העבודה ואירועים מגבשים במטרה לתת לכן את כל הכישורים הנדרשים כדי להצליח להיות נשות עסקים מובילות!

 

קהילת חאסוב Hasoub

קהילת חאסוב Hasoub

CONTACT THE COMMUNITY

hasoub-_white_-_no_bg

חאסוב היא עמותה ללא מטרת רווח שמטרתה קידום יזמות וטכנולוגיה בחברה הערבית, עמותת חאסוב היא עמותה שצמחה מהשטח, כששני סטודנטים ראו את הצורך במרחב לקידום יזמות וטכנולוגיה בחברה הערבית. המטרה של העמותה היא מיצוי הפוטנציאל בחברה הערבית, ולהצמיח דורות חדשים של טכנולוגיים ויזמים. חאסוב צועדת לשינויי בשלושה וירטקלים:

תשתית: בנייה/בנייה משותפת של התשתית הדרושה תמיכה בחדשנות וביצירת מיזמים טכנולוגיים בחברה הערבית.

הון אנושי: אנחנו מאמינים הפוטנציאל העצום שנמצא בחברה הערבית בעולם ההייטק והיזמות, והשאיפה שלנו למצות את הפוטנציאל

השקעות: חאסוב מובילה את מועדון המשקיעיים הפרטים בחברה הערבית, דרך שיתופי פעולה עם מוסדות אקדמיים אנחנו מכשירים אנשי עסקים להשקיע בסטארט אפים מהחברה הערבית, דרך קורס אקדמי במשך 13 שבועות.

מועדון ההון סיכון VC

מועדון ההון סיכון VC

CONTACT THE COMMUNITY

VC LOGO

מועדון ההון סיכון באוניברסיטה העברית, נוסד ב- 2023 על ידי סטודנטים מתוך מטרה לחבר את תעשיית ההון סיכון עם האקדמיה ועם סטודנטים המעוניינים לרכוש כלים פרקטיים.  המועדון מהווה מרחב לשיתופי פעולה עבור סטודנטים המעוניינים להיות היזמים או המשקיעים של חברות הטכנולוגיה הבאות, באמצעות חשיבה משותפות ורכישת כלים תאורטיים ופרקטיים. במהלך הקורס צפויים הסטודנטים לפגוש את מיטב המומחים בתעשייה וללמוד מהם, לצאת לסיורים ולבצע מחקר מעמיק בתחום - כל זה יקרה בליווי של מנטורים מהתחום.

קהילת מדעי הרוח Humanities HUJI

קהילת מדעי הרוח Humanities HUJI

CONTACT THE COMMUNITY

Humanities logo

בקהילת מדעי הרוח מעוניינים להמציא מחדש את הקשר בין התעשיה לתלמידי ובוגרי תוכניות הלימודים בפקולטה. לסטודנטים רבים אין את הכלים והאומץ להמציא ולמצוא את עצמם בתעשיה. לשם כך נרצה להקים קהילה שתתמוך, תכיל ותתן דרור ליזמות סטודנטיאלית. הקהילה שלנו תעודד העצמה והכרה בידע ותפתח אצל הסטודנטים כישורים שיעזרו להם להשתלב בתעשיה. נעשה זאת תוך הכרה עצמית של התרומה הפוטנציאלית של תחומי הרוח לתעשיה ולחברה. במקביל, נפעל לפיתוח הכרה חיצונית של תעשיות וקהילות שונות ונעודד אותן לשלב אנשי רוח בכוחותיהם. מעבר לתשתית הכללית, נפעל בהתאם לצרכים ממוקדים של תלמידי מדעי הרוח הקלאסיים ותלמידי החוגים ללימודי תרבויות. בפעילות נשלב אנשי רוח פעילים, אנשי מקצוע ומדע ונחשוף את הסטודנטים לשפע הזדמנויות תעסוקה ופיתוח כישורים עסקיים.

קהילת הייעוץ Huji SCG

קהילת הייעוץ Huji SCG

CONTACT THE COMMUNITY

huji_scg_-_no_back

 

קהילת הייעוץ האסטרטגי פועלת בשיתוף פעולה עם פירמות הייעוץ המובילות בישראל ובעולם על מנת לחשוף סטודנטים לעולם הייעוץ האסטרטגי, לספק להם התנסויות מעשירות ומשמעותיות בתפקיד היועץ ולעזור בתהליך המיון הקפדני של הפירמות.

 

קהילת רפואה HUJI PULSE

קהילת רפואה HUJI PULSE

CONTACT THE COMMUNITY

huji_pulse_-_no_back

HUJI PULSE הוא פורום לחדשנות ויזמות רפואית בפקולטה למקצועות הרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים. סדנאות מקצועיות, הרצאות עם יזמים מתחום הרפואה והביו-מד, האקתונים, סיורים ומפגשים בבתי חולים וחדרי ניתוח, חברות ביוטק, מיטאפים, ליווי פרוייקטים ארוכי טווח ועוד. קהילה רב-תחומית לסטודנטים מכלל המקצועות הרוצים להתפתח בתחום.

קהילת המהנדסים.ות Huji Engineers

קהילת המהנדסים.ות Huji Engineers

CONTACT THE COMMUNITY

huji_engineers_-_no_back

 

קהילה המהנדסים.ות נוצרה על ידי ועבור סטודנטים.ות להנדסת חשמל באוניברסיטה העברית. הקהילה נועדה לגשר על הפער בין הלימודים לתעשייה, לחשוף את הסטודנטים לרעיונות חדשים, נתינת כלים פרקטיים על ידי סדנאות וקורסים. בנוסף הקהילה מקיימת סיורים וביקורים במעבדות וחברות שונות, ועורכת מיטאפ אחת לסמסטר עבור כלל חברי הקהילה.

 

קהילת הנדל"ן Real Estate Club

קהילת הנדל"ן Real Estate Club

CONTACT THE COMMUNITY

realestate_community_logo

מטרת קהילת הנדל"ן היא להנגיש את עולם הנדל"ן לסטודנטים אשר מעוניינים לרכוש כלים וידע בנושא. הקהילה תספק תוכן ומידע בנוגע לעולם הנדל"ן אשר יפתח ויעשיר את חברי הקהילה, תתן מעטפת מקצועית לסטודנטים שמעוניינים לעשות את צעדיהם הראשונים בעולם הנדל"ן, ותייצר נטוורק של סטודנטים אשר מעוניינים ליזום ולהתקדם בעולם הנדל"ן. זאת על מנת ליצור מיזמים ושותפויות של חברי הקהילה.

קהילת בריינסטורם Brainstorm JLM

קהילת בריינסטורם Brainstorm JLM

CONTACT THE COMMUNITY

brainstorm_jlm_-_no_back

קהילת בריינסטורם ירושלים מכוונת לחבר בין אנשים שמתעניינים במוח, קוגניציה, טכנולוגיה ואמנות וכל מה שביניהם.

מדובר בסניף מקומי שהוא חלק מקהילה ארצית של בריינסטורם שקיימת גם באוניברסיטאות אחרות בארץ כמו ת"א, בן גוריון, בר-אילן, הטכניון ועוד.

קהילת המפתחים.ות HUJI's Dev

קהילת המפתחים.ות HUJI's Dev

CONTACT THE COMMUNITY

huji_dev_-_no_back

קהילת פיתוח לסטודנטים באוניברסיטה העברית, בה מועברים תכנים, סדנאות, הרצאות ומפגשים בנושאים הקשורים במדעי המחשב ופיתוח. מטרת הקהילה היא לעזור לכן/ם להפוך למפתחות ומפתחים טובים יותר, בדגש על פיתוח יכולות וכישורים מעשיים.

קהילת אמריקה הלטינית LATAM IL

קהילת אמריקה הלטינית LATAM IL

CONTACT THE COMMUNITY

latam_-_no_back

 

קהילת אמריקה הלטינית באוניברסיטה העברית נוסד בינואר 2022 מתוך שאיפה לקדם מיזמי חדשנות ויזמות של סטודנטים וסטודנטיות מהאוניברסיטה העברית באמריקה הלטינית. הקהילה תהווה במה לשיתופי פעולה בין העולם הישראלי והעולם הלטינו-אמריקני תוך חשיבה משותפת עם אוניברסיטאות מובילות באמריקה הלטינית ועם גופים ויזמים מישראל. אנו מזמינים ומזמינות אתכם ואתכן לקחת חלק בקהילה ולגלות יבשת שלמה של אפשרויות חדשות!

 

קהילת האנרגיה Energy Community JLM

קהילת האנרגיה Energy Community JLM

CONTACT THE COMMUNITY

energy_-_no_back

אנחנו קהילת האנרגיה הירושלמית, חזוננו הוא לעזור לקדם את מהפכת האנרגיה הירוקה דרך העלאת המודעות בקרב האוכלוסייה, הנגשת מידע, וחיבור בין אקדמיה, סטודנטים ותעשיה. הקהילה מארגנת פעם בחודש הרצאות של אנרגיה על הבר במרכז העיר בירושלים, ומארגנת אירועים נוספים כמו אירועי תעסוקה לסטודנטים ועוד. בקהילה תומכים שלושה גופים, מרכז החדשנות של האוניברסיטה וקהילות Energycom, Ignite the Spark.

קהילת מנהל עסקים Huji Business

קהילת מנהל עסקים Huji Business

CONTACT THE COMMUNITY

business_shcool_-_no_back

קהילת היזמות של מנהל עסקים היא קהילה מעצימה עבור חברי בי״ס למנהל עסקים המחברת בין חבריה ומעניקה מעטפת משלימה לתכנים האקדמיים ותכנים רלוונטיים מונגשים ומעודכנים למצב בשוק.

המשימות של הקהילה היא:

- לייצר בסיס לנטוורקינג ושיתוף עסקי בין חברי הקהילה.

- להוות מנוע לעיצוב תהליכים בעולם העסקים הישראלי.

- התנהלות כסטרט-אפ אג׳ילי שמטרתו להביא תכנים מעודכנים רלוונטיים וחדשניים כהשלמה לתכנים אקדמי.

לקהילת היזמות מספר תתי קהילות: קהילת הנדלן, קהילת שוק ההון, קהילת יוזמה נשית וקהילת השקעות.

קהילת פקולטק FaculTech

קהילת פקולטק FaculTech

CONTACT THE COMMUNITY

facultech_-_no_back

פקולטק היא קהילת היזמות הסטודנטיאלית של הפקולטה לחקלאות, מזון וסביבה ברחובות. קהילת הפקולטק הוקמה בנובמבר 2017 למען יצירת סביבה תומכת להיכרות עם התעשיה ויזמות וקידום יצירת הקשר בין אקדמיה, תעשייה ויזמות בתחום האגרי-פודטק. הפקולטק היא קהילת היזמות הראשונה באוניברסיטה העברית, והראשונה בתחום האגרי-פודטק בישראל.

קהילת בר קיימא Bar Kayma

קהילת בר קיימא Bar Kayma

CONTACT THE COMMUNITY

bar_kaima_-_no_back

 

תנועת בר קיימא – התנועה לקיימות עברית, הוקמה בשנת 2020 במטרה להטמיע את השיח והעיסוק במשבר הסביבתי בחברה הישראלית. לתפיסתנו, השיח העכשווי הנוגע לנושאי סביבה וקיימות לא מתנהל ב־׳עברית׳ אלא בשפה גלובלית שלא חודרת אל השיח הישראלי. אנו מאמינים שכדי להעלות נושאים אלו על סדר היום עלינו לדבר בשפה שמהדהדת יותר בקרב הישראלים: שפה ישראלית השייכת לתרבות המקומית. מתוך ערכי הציונות המהווים תשתית לשיח הציבורי בישראל, נרצה לקדם שיח מקיים בכלל מגזרי החברה בישראל, דרך חינוך ועשייה.

 

קהילת המדיום الوسط The Medium

קהילת המדיום الوسط  The Medium

CONTACT THE COMMUNITY

medium_-_no_back

קהילת "המדיום - الوسط" הוא מקום לסטודנטים.ות דוברי ערבית להכיר ולהשתלב בעולם היזמות והחדשנות.נים. הקהילה עוזרת לסטונדטים.ות דוברי ערבית למצוא את המקומות הנכונים בהם יוכלו להתקדם, להתחבר לנשות ואנשי יזמות ולהתפתח.

يعمل مجتمعنا كجسر يربط الطلاب/الطالبات مع منصات, مجموعات و مؤسسات أخرى ، ما يساهم في تحفيزهم لاستكشاف مجالات مختلفة في عالم الريادة. نعمل على التشبيك بين الرياديين/ات و المبتكرين/ات الطموحين/ات للتعاون والتعلم من بعضهم البعض من خلال فعاليات و لقاءات مختلفة.

קהילת משפט והייטק Law & HiTech

קהילת משפט והייטק Law & HiTech Club

CONTACT THE COMMUNITY

מועדון משפט והייטק

קהילת משפט והייטק נוסדה במטרה לספק תשתית אקדמית ומעשית לפעילות סטודנטיאלית שוטפת המקבילה למסלול הלימודי. המועדון חושף את חבריו לסוגיות רגולטריות ויוזמות טכנולוגיות ומשפטיות, בשאיפה לקדם פעילות ולהעלות מודעות לממשקים שבין משפט וטכנולוגיה באקדמיה ובשוק הפרטי.

קהילת נוקליאט Nucleate

קהילת נוקליאט Nucliet

CONTACT THE COMMUNITY

nucleate_logo

נוקליאט הינו ארגון סטודנטיאלי, בינ"ל ללא מטרות רווח אשר מקדם את תחומי הביוטכנולוגיה, החדשנות והיוזמה בקרב סטודנטים ברחבי העולם. הארגון עורך הרצאות וסדנאות בתחום, מקדם שיתופי פעולה בקרב סטודנטים באוניברסיטאות המובילות בעולם, וכן האקתונים עולמיים מהם. סטודנטים פעילים בארגון הקימו מספר סטארטאפים בתחום. כחלק מהפעילות המקומית אנחנו עורכים סדנאות עם מרצים בכירים באוניברסיטאות, מובילים בתעשייה הביוטכנולוגית ויזמים צעירים וותיקים שמעשירים את הסטודנטים.