check
מחקר שוק | ASPER-HUJI Innovate

מחקר שוק

  • מחקר שוק

למה צריך לבצע מחקר שוק? מה התפקיד שלו ואיך לעשות אותו נכון?

 

מדוע מחקר שוק הוא כלי כה חשוב להצלחת המיזם? ומה הן הדרכים והשיטות השונות לביצועו? מה התפקיד של מילקשייק של מקדונלדס עבור הלקוחות שלהם ומהם המתחרים שלו? מיזמים רבים נכשלים מכיוון שהם לא יודעים להעריך נכון את השוק בו הם פועלים, מהערכה של גודל השוק הפוטיינציילי; מענה אמיתי לצרכי הלקוחות וניתוח היתרונות והחסרונות מול המתחרים. בהרצאה זו ניתן מענה לכל השאלות הללו וכלים פרקטיים לביצוע מחקר שוק אפקטיבי .

 

מתעניינים.ות? צרו קשר במייל content@innovate.huji.ac.il