check
תכנית מובילי קהילות חדשנות | ASPER-HUJI Innovate

תכנית מובילי קהילות חדשנות

בואו להוביל קהילת יזמות וחדשנות באוניברסיטה

ASPER-HUJI Innovate - מרכז החדשנות והיזמות של האוניברסיטה העברית, קמפוס ספרא (גבעת רם), ירושלים

על התכנית //

לא משנה מה בחרת ללמוד - הנדסה, היסטוריה, מדעי הצמח, יחב"ל, מדמ"ח, רפואה או חינוך - הכלים, הכישורים והיכולות מעולם החדשנות והיזמות יקדמו אותך בהמשך הדרך- כיזמים או כאנשים בעלי כלים להשפיע ולהוביל.

התוכנית מהווה מסלול הכשרה, תמיכה וליווי להקמת קהילות חדשנות ויזמות והובלת קהילות קיימות. התוכנית מיועדות לסטודנטים וסטודנטיות באוניברסיטה העברית. תהליך ההכשרה יעניק למשתתפי ומשתתפות התכנית ארגז כלים ומיומנויות של הובלת קהילה, היכרות עם מתודולוגיות מרכזיות מעולם היזמות, מנהיגות והובלת צוותי מתנדבים, וחיבור משמעותי לתעשיית החדשנות.

כישורים אלו הם מהותיים לעולם התעסוקה ולכן יסייעו למשתתפים ולמשתתפות לצבור ניסיון משמעותי כבר במהלך התואר.

 

מה תקבלו בתכנית?

כלים להובלת קהילה
ושיח יזמי

ליווי ומנטורינג

 

חיבורים למובילים
מהתעשייה

 

תמיכה תקציבית בפעילות

 

מי יכול להשתתף?

התכנית פתוחה לסטודנטים וסטודנטיות בכל התארים, הקמפוסים והמחלקות של האוניברסיטה בין אם אתם.ן מצטרפים.ות להובלת קהילות קיימות או מעוניינים בהקמה של קהילת יזמות וחדשנות חדשה.

המשתתפות והמשתתפים מתחייבים להשתתף בכל מפגשי ההכשרה לצד התחייבות לעבודה על פעילויות הקהילה וקידומה לאורך סמסטר ב'. אנחנו מעריכים שתצטרכו להקדיש כ-6 שעות בשבוע לתהליך.

מובילי קהילות חדשות יגישו עם סיום ההכשרה תוכנית עבודה לקהילה שהם מקימים, ובקשה תקציבית למימון הפעילות. לאחר אישור תכנית העבודה והתקציב של כל קהילה - נמשיך ללוות את הקהילות בפגישות אישיות ובסדנאות העשרה כדי לסייע לכם להקים/לנהל את הקהילה בכל היבט בה.

המפגשים ייערכו בימי רביעי בין השעות 18:30-21:00 במרכז היזמות והחדשנות ASPER HUJI Innovate. במהלך סמסטר ב' יערכו מפגשי העשרה חודשיים למשתתפי התכנית.

 

להרשמה

 

לוז התכנית //

נושא המפגש

מספר המפגש

תאריך

פתיחה והצגת המרכז // מיתוסים, תוכנית ונהלי תוכנית

מפגש 1

7.2

מבוא לקהילות, מודל הקהילות של המרכז // עבודה על קנבס הקהילה // הצעת ערך

מפגש 2

14.2

עבודה עם אנשים - הנעה של חברי קהילה ומתנדבים

מפגש 3

21.2

פאנל מובילי קהילה // מיפוי צרכים בקהילה (מפגש מובילים)

מפגש 4

28.2

שיווק - סדנאת רשתות חברתיות // צוות שיווק של המרכז + תוכנית שיווק ומיתוג לקהילה

מפגש 5

6.3

מפגש סיום - עבודה ומעבר על תוכנית העבודה // סדנת ניהול זמן

מפגש 6

13.3

*ההרשמה לתוכנית מסתיימת ב-25.1

**תהליך המיון כולל מילוי טופס הרשמה וראיון אישי

למה חדשנות ויזמות?

אנו חיים בעולם שמשתנה במהירות - ההתפתחויות הטכנולוגיות של שני העשורים האחרונים משפיעות באופן עמוק על כל רבדי החיים שלנו והופכות רעיונות שנראו עד לאחרונה כמדע בדיוני למציאות. תחשבו על הדפסת איברים במעבדה, רכבים אוטונומיים, טלפונים חכמים ורשתות חברתיות, גידול בשר במעבדה, רובוטים המסדרים מוצרים בסופרמרקט - כל אלו משפיעים ומעצבים את חיינו במאה הנוכחית. אנחנו מזמינים אתכם ואתכן לקחת חלק אקטיבי בתהליך הדינמי שאנחנו עוברים. בואו ליצור, לשנות ולהשפיע!

למה קהילות?

תמיד יותר כיף יחד!

אבל תכלס תלוי עם מי. הקהילות שלנו מלאות אנשים טובים, שאפתניים וחכמים שמחכים לכן ולכם שתצטרפו! קהילות מוציאות מאיתנו את הכי טוב שלנו - תוכל.י לבטא את עצמך, ליצור, לשנות, להשפיע, ללמוד, לשתף פעולה, להכיר אנשים חדשים ולהיות חלק ממשהו גדול יותר. בקהילות תגלו מה הכי חדש בתעשייה, איפה אפשר להתברג ועם מי כדאי לדבר על זה.

אנחנו מזמינים אתכם.ן ליצור קשרים וחברויות חדשות עם סטודנטים וסטודנטיות שמתעניינים באותם עולמות תוכן, להתייעץ אחד עם השניה ולהיות שותפים לשיח היזמי באוניברסיטה, בירושלים ובחברה הישראלית.

 

 

להרשמה