check
תכנית EXPLORE | ASPER-HUJI Innovate

תכנית EXPLORE

תוכנית EXPLORE הינה תוכנית קדם ל-OPEN, אשר במהלכה סטודנטים.ות מתארים מתקדמים יכולים.ות ולבחון רעיונות ופתרונות לאתגרים בתעשייה.
איך מתחילים לחשוב על מיזם? איזה צרכים\אתגרים\בעיות קיימים בתעשייה שאני יכול.ה לנסות לפתור? איפה אני מוצא.ת שותפים.ות נוספים לפיתוח המיזם? 
אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לתכנית EXPLORE בת שמונת המפגשים שתסייע לכם.ן לענות על השאלות הללו ולהבין מה האפשרויות היזמיות העומדות בפניכם.ן.  
במסגרת התכנית תקבלו כלים ראשונים להערכת הזדמנויות בשוק לפיתוח מיזם המבוסס על ידע עמוק ומחקר.
התכנית משלבת מפגשים עם מומחים/ות ויזמים/ות מתוך התעשיות השונות ההזדמנויות בשוק עם עבודה סדנאית מעשית. בסיום התכנית, תרכשו כלים בעזרתן תוכלו להעריך את רעיונותיכם.ן

 

למי מיועדת התוכנית?

לסטודנטים לתארים מתקדמים, תלמידי מחקר, סגל ובוגרי האוניברסיטה בעלי כישורים יזמיים, יכולות מחקריות או ניסיון רלוונטי המעוניינים לפתח מיזם שיכול לענות על צורך בשוק או כאלה בעלי רעיון למיזם או תוצרי מחקר המעוניינים לבחון בבחינה ראשונית את כדאיות הרעיון/המחקר בהקשר העסקי. בתוכנית המשתתפים יוכלו להכיר חברי צוות פוטנציאליים וללמוד כלים שיאפשרו להם לבחון בעתיד רעיונות נוספים.

 

חשוב לדעת

- הקבלה לתכנית מותנית ברישום על בסיס טופס דיגיטלי 
- התכנית כוללת מפגשים בשעות אחה"צ. הנוכחות במפגשים הינה חובה
- התכנית אינה מעניקה נ"ז
- התכנית אינה כרוכה בתשלום
- HUJI Innovate אינה לוקחת אחוזים או בעלות על המיזמים שיפותחו בתכניות. במידת הצורך נלווה את המשתתפים בהסדרת מודל IP מול חברת "יישום". 
- התכנית פתוחה למשתתפים/ צוותים בהם יש לפחות חבר צוות אחד מקהילת האוניברסיטה העברית (סטודנט/ חבר סגל/ בוגר)
- המפגשים ותוכנם עשויים להתעדכן בהתאם לצרכי התכנית.